Как да направим гледането на бебе по-смешно (идеи за дрехи за бебе)

Ако сте харесали статията Как да направим бременността по-смешна(идеи за дрехи за бременни) и подхождате към нещата от живота с чувство за хумор, ето ви още няколко идеи, с които да забавлавяте себе си и околните, покрай отглеждането на бебето си.

Не!

Мое!

Аз съм добре, но исках да проверя за колко време ще реагираш.

Аз съм сладко, малко чудовище.

Моля, не давайте на мама разни тъпи съвети, тя си се справя просто чудесно!
Какво, аз съм бебе, плача, какво очаквате от мен – да й пратя имейл?!


Отгледан от вълци

Заслужавах си чакането.

Татко каза, че няма да ме пуска на срещи, докато не стана поне на 30.
Ако не си тук, за да ми смениш памперса, значи просто ми губиш времето!

Спането е за слабаците

Не ме наричай „принцеса“!


Някой ден ще си поискам пони!


Някой ден ще имам космати гърди!


Нощна сова

Придвижвам се бързо

Плача само, когато ме прегръщат грозни хора

Имам сладка усмивка и не ме е страх да я използвам!

Джонатан, бъдеща супер звезда на ФК Челси


Засмучи го!

Татко ме обича повече, отколкото зомбитата обичат мозък!

Моята залъгалка; залъгалката на татко


Мръсотията ме обича


За съжаление, родителите не се предлагат с наръчник



Залъгалка: 7 лева
Детско легло: 300 лева
Физиономията на татко, докато ми сменя памперса: Безценно!


Списък с неща за вършене днес:
Да плача
Да ям
Да а*ам
Да плюя
Да бъда очарователен
Да спя
Да повторя всичко



Дайте ми двойно от това, моля!

1+1=
Някой ден ще намеря решението

Коя част от „Уааааааа!“ не разбираш?


Най-добрата актриса
Участва във вечерните драми

Ще ти спестя неудобството – момче съм!


Ако мислиш, че това е страшно, почакай докато ми смениш памперса!

Искам внимание!

Защо на всички наоколо постоянно им се спи?

Аз оцелях след нормално раждане
(и всичко, което получих накрая, беше това смотано боди)

Ако си толкова сладък, за какво ти е нужен имел?

И 9 месеца чаках за това?


Най-скъпия будилник на света

Изглеждах им като добра идея в началото
Малък диктатор



Трима от всеки четири лекаря препоръчват да върнеш тази гърда обратно в устата ми


Пия, докато заспя

Този памперс прави ли дупето ми голямо?


Все още живея с родителите си


Нахрани ме… или никой няма да спи!

Мама ме обича повече от виното

Не ти ли се иска твоята майка да беше готина като моята?

Ако мама не е щастлива, никой не е щастлив!
(и най-вероятно е по вина на татко)

снимки: интернет

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

One comment

  1. Pingback: Как да направим бременността по-смешна(идеи за дрехи за бременни) « Всичко за детето

Вашият коментар

