Как да направим бременността по-смешна (идеи за дрехи за бременни)

Бременността е изпълнена с очакване, надежда и притеснения. Винаги обаче можете да погледнете нещата от забавната им страна и да се позабавлявате, вие и околните, със ситуацията. Намерете фирма, която прави щампи по поръчка, върху дрехи и си харесайте някой от долните надписи. А може да ви дойде идея и за нещо авторско.😀 А след финала на бременността, можете да продължите със забавните идеи и да харесате нещо в статията Как да направим гледането на бебе по-смешно(идеи за дрехи за бебе).

Бебе на път. Ще бъда по-забавна, когато мога да пия отново.


Заради хормоните от бременността, в близките 5 минути мога или да избухна в сълзи, или да те убия. Считай се за предупреден.


Красиво бебе се зарежда

Не пипай

Внимание… Изядох последния човек, който коментира теглото ми.
Да, избрали сме име. Не, няма да ти кажа какво е.

Не харесваш имената, които съм избрала? Е, добре тогава, че това не е твоето бебе.

Е, аз имам бременен мозък, какво е твоето извинение?
Може да съм огромна, но поне не говоря глупави неща на бременни жени.

Забранени са страшните истории за раждане. Преизпълних нормата си за тази бременност, благодаря.


Исках само масаж на гърба!

Трябваше да кажа, че ме боли глава!


Не е от мен!

Съветите са забранени!

Не дебела, бременна!

Печа моя малък фъстък

Мисля, че може и да съм бременна

Не ми пука за твоите истории за раждането, нито пък как мислиш, че трябва да кръстя бебето, не ми пипай корема и да, смятам да изям това. Сега се махай, моля!

Планирам бягство през май

Това бебе прави ли ме да изглеждам дебела?

Новият другар на татко за риболов

Девствена

Бебето се зарежда, моля изчакайте…

Бележка за напомняне: Да спра да гълтам семки от диня!


Чудо в прогрес


Не е за мен, за бебето е!

Бирата ми липсва

Дали знам какво е? Почти сигурна съм, че е бебе.

– Ха-ха! Току що я ритнах в ребрата!
– Супер, мой ред е!
Предпазването от бременност е само 99% ефективно.


Получават се гафове, когато купонясваш гола.

Аз+вино=

Минаха ли вече 9 месеца?
Подай сладоледа и никой няма да пострада!

40 секунди правене, 40 седмици чакане


Той ми го причини!

Започна с целувка и свърши с това

Хей, госпожо! Прати още пица!

Дай ми своя съвет за бременност… Аз ще се преструвам, че слушам.
Да, отново съм бременна. Не, нямам твърде много деца.

Не е свършило, докато дебелата лейди не се разкрещи!


снимки: интернет

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

2 comments

  1. Хихи много се забавлявах! За следващата бременност ще съм по-добре подготвена😀

  2. Чудно е🙂
    Започнах деня си с широка усмивка😀

Вашият коментар

