Приключенията на Киън и мама: Забрани и закани

                                                 

Здравейтееее! Помните ли ме? Аз съм Киън, бебето, което ви забавлява с весели истории. Нали вече съм голям, отдавна станах на 8 месеца и мога много неща да върша сам, но все още имам доста въпроси. Надявам се да можете да ми отговорите… Ако имате проблем с очите, цъкнете на снимка и ще стане голяма. Мама така каза.

А вие какво забранихте днес на вашето бебе?

Още мои приключения може да откриете като натиснете тук. Мама така каза.

текст: мама Кали за Всичко за детето 

оформление: Всичко за детето

About LadyDiDi

Mommy to a little princess since 30th April 2011 * Restless soul with colourful thoughts * Bulgarian living in the UK *

Вашият коментар

