Съветите на звездите за отглеждането на деца – част 2

Продължение от Съветите на звездите за отглеждането на деца – част 1

 

Дениз Ричардс: Не говорете лошо за тялото си

Дениз казва – „Никога не говоря за килограми около дъщерите си. Никога няма да ме чуят да казвам, че се чувствам дебела. Подобно отношение кара младите момичета да растат разочаровани от телата си.“

Бриджит Мойнахан: Бъдете подготвени

„Не си забравяйте бельото.“ – шегува се Бриджит. – „А сега сериозно – трябва да сте готови за повръщано върху дрехите ви. Носете винаги една резервна блуза в колата си.“

Филип Сиймор Хофман: Казвайте на децата, че ги обичате

Актьорът казва – „Важно е да казвате на децата, че ги обичате, не предполагайте, че те просто го знаят. Важно е физически да са свикнали с вас, с това да ги прегръщате и държите за ръце. Това са най-важните неща – да знаят, че вие сте до тях и не отивате никъде другаде.“

Бранди: Преди всичко им бъдете приятели

Певицата и актриса споделя – „Много жени го усещат, сякаш преди всичко те са майки. Но аз мисля, че първо съм приятел. Вярвам, че ако се държа повече приятелски, отколкото да командвам дъщеря си, тя ще бъде по-отворена да споделя с мен.“

Рон Хауърд: Намерете смешното

Рон казва – „Неизбежно е да е смешно. Може да не ви е смешно в момента, но след време ще погледнете назад и ще намерите забавното в това да бъдеш родител.“

Анджелина Джоли: Оставете децата да се обличат сами

Актрисата обяснява защо дъщеря й Шайло често е облечена като момче – „Никога няма да съм от този тип родители, които принуждават някой да бъде нещо, което не е. На децата трябва да им е разрешено да изразяват себе си, по какъвто начин желаят, без да бъдат съдени, защото това е важна част при израстването им.“

Аманда Биърд: Следвайте инстинктите си

Аманда казва – „Следвайте инстинктите си. Никога не бях държала и къпала бебе, или сменяла памперс, но когато се прибереш с новороденото вкъщи, всичко идва от само себе си. Аз се почувствах така – Аз съм майка, аз командвам, знам как да направя нещата, защото това е моят син.“

Хю Джакман: Изморете ги

Австралийският актьор казва – „Изморете ги преди банята. Тичайте с тях, боричкайте се, играйте на криеница. Когато са изтощени, всички заспиваме на леглото.“

Ева Ла Ру: Прощавайте си

Звездата от „От местопрестъплението“ казва – „Винаги ще има за какво да се чувствате виновни. Ако имаше нещо, което ми се искаше някой да ме беше посъветвал преди да родя, то е да си позволявам да бъда виновна за нещо. Това е съвсем нормално. И е неизбежно.“

Мишел Обама: Оставате децата да си вадят изводи сами

Първата дама на САЩ споделя – „Когато по-голямата ми дъщеря попита дали може да си вземе пай, аз казвам – „А не си ли взе вчера? Какво мислиш по въпроса?“. Тогава тя си прави извод сама – „Права си, не е хубаво да се яде пай всеки ден.“

Превод от чужди материали

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Вашият коментар