Съветите на звездите за отглеждането на деца – част 1

Фелисити Хъфман: Отделяйте време за партньора си

Звездата от „Отчаяни съпруги“ и майка на две деца, Фелисити Хъфман, казва – „Винаги съм се страхувала, че когато имаме деца, съпругът ми ще забрави за мен и ще се фокусира върху децата, но всъщност аз съм тази, която е твърде съсредоточена върху тях, и той беше този, който каза: „Хей, имаме нужда от време само за нас двамата! Спомни си за мен! Аз съм мъжа, за когото се ожени!“

Хейди Клум: Можете да го направите

Хайди Клум казва – „Аз бях уверена в себе си и преди да имам деца, но майчинството засили самоувереността ми. Научих се, че мога да понеса много и да се справям. Когато децата имат нужда да си силен и сигурен, съвсем естествено и лесно е да бъдеш такъв.“

Кейт Хъдзън: Дайте на децата си свобода

Като майка на двама сина, Кейт Хъдзън казва – „Родителите ми дадоха на мен и  брат ми свободата да бъдем себе си, да се чувстваме уверени в избора си и да правим грешки, без да бъдем съдени… Надявам се и аз да се справя в това отношение.“

Джулия Робъртс: Обаждайте се на родителите си често

Джулия Робъртс казва – „Опитвам се, да се обаждам на майка си по-редовно от преди, защото си мисля как ли ще се чувствам, ако моята дъщеря не ми се обади две седмици. Сега виждам как се е чувствала майка ми, докато ме е отглеждала, от друга гледна точка.“

Том Круз: Насърчавайте изобретателността на детето

Бащата на Сури казва – „Вярвам, че дъщеря ми трябва да носи, каквото на нея й харесва да облече. Тя избира дрехите си сама. Искам да окуража изобретателността и себеизразяването й. Мисля, че това е важно за идентичността на всяко дете.“

Хелена Кристенсен: Не се стресирайте

Супермоделът Хелена казва – „Всяко дете е различно. Вие сте различни. Бях много притеснена, когато се роди синът ми – отговорността е толкова тежка, ако мислиш за нея. Ако мислите, твърде много за това, ще полудеете, така че просто го оставете да се случва. Всичко, което децата всъщност искат, е любов, рутина, добър нощен сън и вкусна храна. „

Юън Макгрегър: Дайте пълното си внимание

Актьорът казва, „Внимавайте – Знам, че понякога може да е досадно да играете с децата и да повтаряте една и съща история или игра стотици пъти, но тайната е именно да бъдете напълно отдадени. Когато решите да играете с децата, наистина играйте с тях. Изключете лаптопа или телефона. Изгубете се в света им. Дори да е за кратко време, ще значи много за тях и за вас.“

Джулиан Мур: Учете ги с примери

Актрисата Джулиан споделя мисли за това как да направим децата си толерантни – „Не мисля, че трябва да давам уроци на децата си. Човек трябва наистина да се постарае, за да създаде предразсъдъци у децата, те са родени без такива. Ако гей двойките са около нас, когато детето види такава, за него това ще бъде съвсем естествено и нормално нещо.“

Джейда Пинкет Смит: Не нарушавайте границите на децата

Съпругата на Уил Смит казва – „Като не нарушаваме личното пространство на децата, ние им даваме възможността да се учат да бъдат отговорни за техните решения и грешки. Това тяхната стая ли е или просто пространство взето назаем в дома ви, докато живеят с вас? Ако е тяхна, те имат правото да правят, каквото поискат вътре. Ако са техните дрехи, имат право да вършат каквото поискат с тях. Дайте им свобода, за да бъдат себе си.“

Джени Гарт: Бъдете постоянни

Актрисата от сериала „Какво харесвам в теб“ казва – „Децата имат нужда от рутина. Определете им час за лягане и се придържайте към него. И не позволявайте да пускат телевизора, преди да са си написали домашните.“

Превод от чужди материали

Продължение Съветите на звездите за отглеждането на деца – част 2

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Вашият коментар

