Бременност – въпроси и отговори

20120121-061535.jpg


Смешни въпроси и отговори за бременността

 

В: Трябва ли да имам бебе след 35?

О: Не, 35 деца са достатъчни.

В: Аз съм бременна във втория месец. Кога бебето ще се размърда?

О: С повече късмет, веднага след като завърши универитет.

В: Кой е най- сигурният начин да се разбере пола на бебето?

О: Раждането.

В: Жена ми е бременна в пеия месец и е толкова избухлива, че понякога е на границата на лудостта.

О: И какъв е въпросът ти?

В: Моята акушерка каза, че по време на раждането няма да усещам болка, а натиск. Права ли е?

О: Да, ако можем да кажем, че циклонът е просто течение във въздуха.

В: Кога е най-удачно да се сложи епидуралната упойка?

О: Веднага след като разберете, че сте бременна.

В: Има ли причина да съм заедно с жена ми по време на раждането.

О: Не и ако думите „плащане на детски осигуровки“ не означават нищо за теб.

В: Има ли нещо, което трябва да избягвам след раждането?

О: Да, бременност.

В: Бебето ни се роди миналата седмица. Кога жена ми ще започне да се чувства и държи нормално отново?

О: Когато децата са в университет.

About LadyDiDi

Mommy to a little princess since 30th April 2011 * Restless soul with colourful thoughts * Bulgarian living in the UK *

Вашият коментар

