Съвети по телефона

Телефонът май звъни.
– Ало, аз съм Натали,
търся батко си Мартин,
за спешни съвети необходим.
– Ало, аз съм ветеран,
много тайни ще издам,
мами, баби и бащи –
я, набързо ги строи!
– Най-големия проблем –
как да дойдат бързичко при мен?
– Плачеш жално, гръмогласно,
не се отказваш – да им стане ясно!
– А когато е горещо,
може ли да се направи нещо?
– Мрънкаш и дърпаш ръкави,
в краен случай се лигавиш.
– Бутат ми лъжици разни
с капки, витамини… Безобразно!
– Стискаш си устата и ръмжиш,
за по-ефикасно – няколко сълзи.
– Този памперс много стяга,
срещу него какво се прилага?
– Щом го слагат, въртиш се на всички страни,
ръце, крака размяташ и пищиш.
– Идват разни непознати –
бузи щипят, все ме зяпат…
– Мусиш им се и се мръщиш,
още щом чуеш, че влизат вкъщи.
– А бе, Марти, то излиза –
с рев се разрешава всяка криза.
– С рев напред се движи този свят.
Вярвай ми, за него защитил съм докторат!

13.12.2011г.
гр. Сопот

на моя син Симон Мартин и на племенницата ми Натали

автор: ©Събина Брайчева

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Вашият коментар

